Kortdag & Långpass

Go kväll, gott avslut på jobbveckan och god början på långhelg! Åh så skönt det ska bli att vara lite långledig... Idag var det halvdag på jobbet så det fanns gott om tid till mitt träningspass. Till att börja med förstår jag inte ens hur jag lyckades utföra det då HELA kroppen är mosig och fylld med brutal träningsvärk. Ryggen värker något sjukt efter chinspumpandet i Söndags och triceps och mage värker från gårdagens träningspass  och benen från i måndags såklart.

Trots detta fick jag till ett pass långt över förväntan - ett pass med fokus på överkropp och explosivitet. Känner redan nu att jag skulle behöva timmar med massage och strechning för ryggen imorgon! Nu blir det slappande i soffan hemma hos min syster - det är jag sååå värd. Dessutom ska jag sova över här inatt så vi får mycket kvalitétstid tillsammans <3

Laddad och redo för dagens utmaning:



Idag tränar jag i detta linne från Dcore - en favorit! =)

Så här ser man ut när Emilia får göra "prickar"



Glad Påsk önskar jag er alla! Kraaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0