Påskhelgen är överspelad

Tiden går ju så fort, nu är tydligen "långhelgen" redan över. Har hunnit med att sova hos syster och bada med henne & min andra syster, fira min fina vän som fyllde år och sova hos henne, träffa familjen och självklart Tränat, Känner att jag ändå varit ganska så effektiv!

Det ska bli skönt att återgå till vardag. Påsken har inte på något sätt inneburit frossande för min del, men vi har varit bortbjudna på en del saker som har gjort att matschemat spruckit (samt tiderna). Så nu känns det bra att få plocka fram mitt nya kostupplägg igen.

Idag körde jag överkroppspass nummer 1 (Chins x4 övningar, dropset axlar, Bröst x4 övningar) för andra gången. Precis som sist hade jag bra kontakt passet igenom och jag verkligen pumpade ut det sista ur varje set. Mina händer är totalförstörda! Jag kunde knappt duscha eftersom det gjorde så ont i mina ömma valkar när det varma vattnet sköljde över där. Nu blir det till att skaffa handskar! Kanske dessa från Dcore?! =)



Stackars små händer: (och jag har skurit mig i fingret!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0