Allt tar sån tid...

Idag när jag gick från bilen med mina matkassar, jobbkassar och klädkassar kom jag att tänka på en sak. Ett dygn på vintern bode egentligen bestå av 25 timmar. Altt man gör tar sån extra tid. Man klär av sig tjocka kläder och klär på sig tjocka kläder. Man går sakta som en michelingubbe pga av alla dessa kläder. Man måste skrapa rutorna på bilen, vänta på att bilen blir varm så att imman försvinner. Sen kör alla andra sakta på vägarna pga av halka så då måste jag också köra sakta. Jaaa... allt man gör på vintern tar helt enkelt mycket längre tid därav efterlyser jag en extra timme!
 
Jag kom iaf iväg till gymmet idag, dock något senare än vanligt Då. Allt. Tog. Sån. Tid. Tack och lov var det framsida lår och mage som stod på schemat, jag skulle inte ha kunnat träna en enda muskel på min överkropp idag eftersom den präglas av ENORM träningsvärk. Passet gick great och det känns bra att vara tillbaka i gymmets trygga vrå.
 
Strax blir det lite kvällsgotti (kesella - roligare än så ska vi inte ha!) och sen väntar sängen och en ny dag imorgon... En minst lika kall... *brrr*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0