Decembercupen

Hej kära läsare!
 
Dagen idag har helt gått åt till att uppdatera telefonen och följa mina tre teamisar och deras väg upp på scenen. Tävlingsdagen är en väldigt speciell dag där det bland annat knapras riskakor tills det står ut genom öronen. Detta tillsammans med sylt, nutella och totalt nolltolerans mot vatten.
 
Tjejerna har kämpat sig hela vägen hit och jag har precis fått uppdatering av coachen om att både Rebecca och Malin har gått till final - fantastiskt!! Jag är sååå imponerad av dem alla tre och den form dom har lyckats ta sig till.
 
Jag bjuder er på några av bilderna som tjejerna själva lagt ut under dagen:
 
                     
 
Det återstår nu alltså att se vad slutresultatet blir, men jag är övertygad om att dom kommer att ge gärnet på T-walken! Jag är glad att jag nästa helg kommer att få vara på plats i Göteborg och följa dom live.
 
För min egen del har träningen legat på is nästan hela veckan. Förkylningen bröt ut ännu mer och jag gjorde ett medvetet val att avstå från träning. Idag mår jag mycket bättre och imorgon väntar nog ett gympass för att "komma ikapp" lite så att jag på måndag kan köra för fullt! Den bästa inspirationen som finns är ju att följa ens underbara vänner i deras satsning. SNART är det min tur... Jag kan knappt bärga mig! =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Snart är det din tur! :D <3

Svar: Tjohej! =)
MysFrida's värld

2012-12-03 @ 00:40:06
URL: http://reiher.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0