Rabatt

Idag blev det bröst och vader på gymmet. Bra kontakt hela passet igenom, även om jag inte lassar på dööötungt. Min kropp måste få vakna till liv efter det lilla uppehållet. Men nästa vecka, då öser vi!!

Helgen närmar sig med stormsteg och på fredag blir det julfest med jobbet. Ska bli riktigt roligt =)

Men fram tills dess väntar ytterligare ett gympass, imorgon ska jag mosa rygg :o)

Bild från i våras:
 
Just nu sitter jag och skriver ner vilka kosttillskott jag behöver köpa inför början av nästa år. Eftersom coach går på mammaledighet gäller det att bunnkra upp.
 
Du glömmer väl inte att du har 10% rabatt på hela beställningen hos sportkost när du anger koden: "pure10dec" ?? Så shoppa loss nu  ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0