Lucia

Tända ljus överallt, människor som är gladare än vanligt och en vinterdag som helt plötsligt inte ter sig så mörk & kall. Min mysiga dag har har gått i precis dessa tecken..
 
 
Efter jobbet stod rygg på tur och just nu har jag fruktansvärt ont i mina stackars händer som är totalt slut efter dagens pass. Haha... händerna är nog mer slut än ryggen :o)
 
Till middag blev det proteinpannkaka med kesella och varma hallon, för jag orkade inte laga mera mat än så. Snart kommer min älskling hem och då ska vi mysa lite i soffan och jag ska äta min tredje lussebulle för dagen. För ni har väl inte missat att lussebullar bara innehåller luft och frukt i form av russin?
 
Här nedan är min "pannkaka" som gick sönder... lite grann...
 
 
 
PS. Jag har fått dille på denna lilla produkt som man köper i kyldisken. God både varm som kall! Jag kan inte riktigt förklara hur det kommer sig att den hamnade i min korg och fick komma med hem. Men god är den. Och ett bättre alternativ än Pucko eller annan chokladmjölk (som jag iof aldrig köpt i hela mitt liv) ?!?!?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0