Resultat & bilder från helgen

Idag har det varit en helt vanlig dag, en sån som livet så ofta består av. Jobb följdes av ett riktigt riktigt bra axel-och-armpass och nu ligger maten i magen och jag myser i soffan.
 
Under förra veckan var det första gången som jag genomförde en hel vecka på mitt "nya träningsupplägg". Detta träningupplägg är dock inte det minsta nytt, utan skickades till mig innan jag åkte på resa till Thailand. Jag kan bli gaaaalen på småförkylningar, halsont och annat som stoppar mig i mina planer. Nu håller vi tummarna för att jag klarar mig frisk heeela vägen in i mål!
 
Resultatet för helgens tävlingar finns nu uppe här.
 
Tyvärr gick inte Rebecca och Ida vidare i tävlingarna efter första elimineringsronden. Däremot fick Ida gå ut på två särbedömningar innan domarna kunde besluta sig för vem som skulle få knipa den 15:e platsen. Jag som var så säker på att det var hon! =(
 
Rebecca placerade sig på en hedersvärd 9:de plats i mellanklassen och Malin och Madde kom på 10:e respektive 11:e plats i långa klassen... Ni ser själva nedan hur tjejerna strååålar :o)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0