Mot luciapokalen

Jobbat - check!
Tränat - check, check!
Lämnat bil på service - check!
Packat väskan - check!
Suttit i en timme och försökt packa väskan men det slutade med tusen andra saker - check!
 
Min dag har varit lång... Den började på gymmet klockan 06.15 - (jag orkade upp!!) med ett härligt ryggpass. Under passet kom jag på att jag glömt beställa frukostfrallorna till en kurs på jobbet så då blev det till att svänga förbi på konditoriet innan jobbet. Jobbade hela dagen, åkte för att lämna in bilen på service och fick krypköra hela motorvägen till Arlandastad. Sen dags för dagens andra gympass, baksida lår & mage. Även det gick kanoners =)
 
Sist men inte minst stod packning på schemat. Ni vet väl att jag älskar att packa? Verkligen älskar! *nooot* Men nu är jag redo att åka mot Göteborg - Luciapokalen och Fitnessfestivalen here I come!
 
Teamet har ett flertal atleter som tävlar på lördag och jag verkligen längtar efter att få se dem glänsa på scen. Vet även att våran fantastiska coach Madde kommer att få göra ett stort jobb med tjejerna bakom scenen.
 
Kanske ses vi i vimlet?
 
 
 
PS. Glöm inte att fynda i Olimps monter på mässan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0