Snabbresumé av helgen

Hej på er! Jag har haft en superbra helg som började med julfest efter jobbet i fredags. Har kommit fram till att julbord är fett överskattat för en sån som jag som varken äter sill, lax eller inläggningar av olika slag. Jag vill ha ren mat, jag vill se vad jag äter!

Efter julbordet var det dags för RAW på Hilton och jag höll på att kissa på mig av skratt 100 gånger om!! Dans heeeela natten och jag snubblade in genom dörren hemma först vid fem på morgonen. Detta har inte hänt sen... Hm, har det ens någonsin hänt?! Haha..

Såklart något trött på lördagen men mådde ändå oförskämt bra (vatten är lösningen!). På eftermiddagen blev det ett pass på gymmet och sen bara soffhäng. Dagen idag fick istället startas upp med ett gympass och följdes upp av nagelfix, syskonmys med brorsan och bästa kompismys med Maria <3

Nu har jag gjort mitt och ska strax gå o sova, redo för en ny vecka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0