Snökaos

Vilken dag, vilket snökaos!
 
Arbetskollegor började trappa av redan efter lunch för att kunna "ta sig hem". Själv fick man sitta i receptionen och svara i växeln till klockan halv fem. Det blev iaf en mysig eftermiddag, vi tände ljus och myste av att vara näst intill totalt insnöade:
 
 
På vägen hem från jobbet gjorde jag dagens goda gärning och plockade upp folk som pulsade i snön längs vägen & som stod och väntade på en buss som aldrig skulle dyka upp. Tummen upp för lilla mig, man får bara hoppas att någon är snäll och gör samma sak när man själv är i nöd.
 
Ett bra bröst och vadpass drog jag av i gymmet innan det blev dags att borsta av bilen för 511 gången denna dag och åka o handla lite mat. Har precis fått i mig lite bulgur och stekt köttfärs med avokado och tomat, så magen är nöjd :o)
 
Näst på schemat blir till att mysa lite i soffan innan det är dags att sova och ladda om för morgondagens gympass. som förmodligen måste klaras av redan klockan 06.15 för att jag ska få ihop min dag. Tror ni jag orkar upp?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0