Tågtankar

Nu styr vi hemåt igen, jag sitter på tåget och känner hur jag blir mer och mer sömnig av det sövande tågljudet.

Jag har haft en fantastisk helg, på alla sätt och vis! Jag har fått omge mig med min lilla familj, teamet. Det kanske låter lite galet att kalla några av dom jag bara träffat vid ungefär 4-5 tillfällen under ett års tid för min lilla familj. Men faktum är att det faktiskt är så!

Mitt team är fantastiskt, tjejerna och de killarna som är med där ger mig så mycket glädje, inspiration och värme. Ni hjälper mig att lyckas, att vilja fortsätta, att inspireras till att genomföra min, för tillfället, högsta dröm.

För att inte tala om Madde. En coach som ger oss både hjärta och själ men också raka klara besked och ärlighet. Jag beundrar dig och jag litar på dig.

Det känns faktiskt lite vemodigt att åka ifrån Göteborg och denna intensiva helg och jag längtar redan, precis som alltid, tills den dag vi får ses igen - ni har blivit en del av mitt liv och nära vänner. Och framförallt förstår vi varandra eftersom vi delvis går igenom samma saker. Vi delar glädje och passion för träningen.

Men drygt en månad kvar av min uppbyggnadsfas blickar jag framåt mot att påbörja nästa del av denna resa. Hoppas ni är med mig!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej frida! tack för en kul blogg, vilken tävling satsar du på att debutera i?

Svar: Om allt går som det ska kommer jag att göra debut framåt sommaren på nybörjartävlingarna Alstömertrofen och Tammerpokalen =)
MysFrida's värld

2012-12-09 @ 15:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0