11/2

Älskade lördag. Sov till ca nio, frukost och sedan satte Andreas och jag igång med storstädning här hemma. Så nu har vi det rent och fint.. Efter det tog jag en promenad ute på ca en halvtimme ner till gymmet, det är skönt att man inte fryser ihjäl bara för att man går utanför dörren. Fortsätter det såhär har vi snart våren på intågande *hoppas*

Ett besök på solarieöarna blev det, lite egentid sådär. Träningspasset för baksida lår, vader och mage klarade jag ju av igår så det kändes lite lyxigt att vara på gymmet utan att träna! :)

Precis hemkommen från ett besök i Stinsen, där jag handlade lite presenter till mina kusiner som fyller år och skall firas imorgon <3 Alldeles strax pyser vi över till vänner som bor ett stenkast härifrån för att bli bjudna på lite middag och kanske en runda "Alias". Jag laddar med cola zero och lite smågodis - djungelvrååål vad jag har saknar er!

Trevlig lördagskväll alla fina!





Underbara! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0