Återhämtningspass... eller nått!

Tiden har inte varit min bästa vän denna eftermiddag. Alldeles för mycket på jobbet precis då man ska gå hem, vilket resulterade i ett något senare besök på gymmet. Då skrek Fridas mage efter mat = vääääldigt dålig koncentration!

Trodde benen skulle vara pigga idag, men icke. Jag är stel som en... cementklump! i baksida lår så det gick inget vidare att köra raka marklyft och andra baksidalår-övningar. Lite benpress, några utfall, lite vader och höftlyft för rumpan. Måste faktiskt medge att det var ett riktigt dåligt träningspass. Om det ens får kallas träningspass? Jag blev inte det minsta svettig och en runda på crosstrainern hade nog "gett" mig mer än det jag åstadkom bland vikterna..

Jag tolkar detta på lite olika sätt.. Jag har tränar tre dagar i rad utan vila och har två dagar till framför mig. Jag kanske verkligen behövde en vilodag?! För långt mellan mellis och träning = hungrig och okoncentrerad. Och att ladda med semelätande verkar inte vara en bra uppladdning för mig.

Nu ska jag tigga massage av sambon på mina stela ben..

Imorgon blir det ett kanonpass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0