Baksida lår & Bröstpass

Ännu ett superpass har jag bränt av i gymmet! Mitt nya Teamlinne gjorde nog sitt också =) Bra tryck i framsida lår och rejäl pump i bröstmusklerna. Det var ett tag sen jag körde ren bänkpress och jag var betydligt starkare än jag trott - kul! Precis som igår var energinivån på topp under hela passet och jag hade nog kunnat fortsätta en halvtimme till, trots att vi redan varit där i ca en timme och femton minuter.

Dagens pass: Framsida lår & bröst

Utfall med stång
Front squat
Enbenspress
Benspark
Bänkpress
Sned hantelpress
"skopan" i CC
Pushups m. fötter på stepbräda - denna övning pressade verkligen ur det sista!!

Maten ligger nu i magen. Fullkornspasta, kycklingfilé, och frästa grönsaker smakade susen! Jag har inte riktigt hunnit landa och planera veckans mat och storhandla när jag var borta hela helgen. Men det blev en riktigt bra måltid iaf :) Skinka fick bytas mot kycklingfilé, minimajs mot zuccini och quinoa mot fullkornspasta. GOTT!

Bjuder på några dagsfärska bilder:




Kommentarer
Postat av: ida

Ser stark ut ! Och schnögg i nya uniformen :D

2012-03-02 @ 08:07:21
URL: http://reiher.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0