Ben? Nej rygg!

Nu har jag precis ätit mitt kvällsägg i soffan och några skivor kalkon. Andreas tycker att det luktar äckligt... Vad ska jag göra åt det? Det är inte mitt fel!

Idag var det egentligen vilodag men hela den här veckan blir lite tokig med allting då två träningsdagar ur mitt schema "går bort", (som iof ersätts av andra). Mejlade coachen och frågade om råd... Huuuur ska jag göra nuuuu? Haha, tydligen var jag inte ensam om att ställa den frågan! :D

Vi skjuter lite på allt helt enkelt! Träningsdag idag, ben stod på schemat. Men mina ben är inte riktigt fräscha efter att ha blivit igenomkörda både lör och delvis sön. Då fick det bli ett rygg- och- magpass istället. Och vilken kontakt jag fick.

Nytt program, några nya övningar, lite justeringar i set och reps. Och där satt det!! En obeskrivlig känsla som jag njutit av heeela kvällen.


Min lilla rygg för några veckor sedan:




Men jag drömmer om:




Jag jobbar på det.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0