chokladfrossa

Just nu på jobbet:



Denna fick precis jag och mina tre närmaste kollegor utav några tekniker för att vi är så BRA!
Alltid kul att bli uppskattad på jobbet... Jag försöker tänka ut ett sätt så att jag ska kunna äta några bitar av denna fantastiska choklad. En strategi lixom. 

Innan vi fick denna lilla present hade jag inte en tanke på choklad, men nu är det ju typ allt jag kan tänka på... Roligt hur hjärnan fungerar! Min första strategi blir att skjuta upp chokladätandet till imorgon. Imorgon kan jag kanske ta en bit.

Om jag nu mot förmodan fortfarande skulle vara sugen på choklad imorgon så tänker jag unna mig en eller två bitar till kaffet. MEN då blir det också en tripp till gymmet för lite cardioträning.. Kompromiss med mig själv sådär... Och träning på vilodag

Kommentarer
Postat av: emma s

Wow...! Den var inte liten den inte :D

2012-02-16 @ 19:56:35
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0