Darrrrrar

Mina axlar är helt utpumpade.. Jag kunde knappt tvätta håret då armarna nästan inte går att lyfta. Grymt upplägg på passet med bla dropset på axelpressar, arnoldpressar och hantellyft åt sidan. GÖTT!

Fick dessutom till en bättre måltidstajming idag vilket gjorde att jag slapp träna hungrig! Efterträningsdrinken som jag tar efter mina pass blir bara godare och godare... Jag kan verkligen inte tänka mig att vara utan den! Ett helt fantastiskt gott proteinpulver i chokladsmak blandat med snabba kolhydrater i form av carbonox med ananassmak. Det blir lixom en Choklad-Ananasdrink!

Det proteinpulvret som jag fick hem för någon vecka sedan har redan tagit slut, så nu ska jag beställa en sån där stooooor burk av samma sort från sportkost.se. =)

Imorgon måste jag hinna packa allt som jag skall ha med mig till Göteborg eftersom vi ska iväg med jobbet och spela Boule på fredagkväll. Blir dock inte en sen kväll alls då bilen till sydligare breddgrader avgår 5.30 ifrån centralen lördag morgon. Puh så tidigt! Men det ska bli såååå kul!



Bild från axelträning en heeelt annan dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0