Gårdagens ryggpass

Idag var det så gott med gröt till frukost att det inte finns ord! MUMS!

Dagen igår var fullspäckad med jobb och träning. Laddade ordentligt hela dagen för kvällens ryggpass. Och vilket tryck! Hade en grym kontakt och utmanade mig genom hela passet. Klarade 3 chins själv på 10 kilo i hjälpmaskinen. Ett av mina mål har länge varit att klara en liten chin helt själv. Jag är påväg dit. Snaaaart går det!

Ökade vikter på både latsdrag och rodd. Hantelrodd gjorde jag två extra reps på samma vikt som sist och ökade på marklyft. När det sen var dags för mage var jag HELT SLUT. Det blev lite halvdant för magen.

Nu får vi se vad dagen bjuder på... Jag ska vara extra snäll och ge kollegorna extra mycket nackmassage idag. För det är ju Alla Hjärtans Dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0