Härliga lördag!

Vilken fantastisk förmiddag... Sov till ca halv nio, frukost med smörgås <3 och sen ett helt underbart träningspass med min darling.. Jag körde slut på baksida lår, vader och mage medans Andreas körde böst, triceps och axlar. Just nu kan jag knappt stå upp rakt eftersom mina vader skaaaaaakar. =)



Glad efter träning!

Proteindrink, dusch och nu ligger lunchen i magen. Dagen fortsätter med att jag ska träffa min Maria, en av dom absolut underbaraste människorna som finns på denna jord <3 Vi ska ta en fika så här på "fridagen". Vad kvällen har att erbjuda är jag inte riktigt säker på än - vi får helt enkelt se. Jag återkommer! Kram så länge och njut av solskenet =)



Maria <3

Kommentarer
Postat av: M

Love you <3<3

2012-02-09 @ 22:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0