Inte som jag tänkt mig

Gårdagen blev inte riktigt som planerat, idag tillbaka till planen.

Träning står på schemat efter att jag har varit hos tandläkarn. Får gå lite tidigare från jobbet idag för att hinna dit till 15.40.

Just nu väntar jag på att klockan ska närma sig halv tolv så jag kan värma min lunch. Har en lunchbeställning att ta hand om till ledningsgruppen, så det kan vara skönt att ha den avklarad innan jag själv sätter mig och äter. Denna veckan har jag lagt till en frukt på förmiddagen som mellis, men jag upplever mig mer hungrig med frukten än utan... (Och visst, den höjer ju blodsockret med endast kolhydrater så det kanske inte är så konstigt). Tror faktiskt jag hoppar den resten av veckan.. Eller... imorgon, eftersom det ju är fredag då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0