Intensiv dag..

Det var riktigt mysigt att hinna träffa min Maria idag och ta en fika med henne. Passade på att skjutsa henne till Vallentuna då jag ändå skulle förbi min syster, där det var huset fullt. Dom andra drack alkohol, jag drack min cola zero - ett beslut som inte var det minsta svårt att ta (jag har alltid varit en sån som kan festa och ha kul utan att behöva dricka). Där åt vi tacomiddag tillsammans - ett gäng på 12 tjejer. Sedan tog jag bilen in till stan där jag mötte upp sambo och grannar för att spela en runda biljard på Rock. Nu är jag precis hemkommen och ska bums i säng.

Imorgon väntar en hel drös med saker... Först upp o hoppa, i med lite gröt för att sedan styra stegen mot gymmet. Efter det åker jag med mamma och pappa till Norrtälje där vi ska fira min morfar. Direkt efter det bär det av in till stan för att äntligen få träffa coach Madde. Det ska bli sååå kul =)

Nu går jag och borstar tänderna - Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0