Jag lever minsann

Måndag morgon, Jag känner att jag lever!

Kaos på jobbet - jag tror alla hissar i hela Sverige har gått sönder nu i kylan.. Haha!

Träningsvärk i vaderna - Jag kan knappt gå för att benen viker sig HELA tiden. Faktiskt en riktigt obehaglig känsla, Nej inte det minsta skönt! Annars brukar jag ÄLSKA träningsvärk, men detta är smärta!

Igår träffade jag Madde för första gången vilket var riktigt trevligt! En go och härlig, energispridande person - en sån där människa som man bör omge sig med mer i sin vardag!! Det var skönt att få prata igenom allt; frågor, träning och kost. Kul att höra att jag är väldigt jämntränad (hm.. finns det ens ett ord som heter så? jämntränad?) men fokus kommer att ligga på djupet i ryggen, axlar (som man aldrig kan få för mycket utav) och putet på rumpan. Lite finjusteringar sådär.

Kosten jobbar vi på att kunna öka upp i mängd för att bygga muskler. Men vi gör det i långsam takt så att förbränningen hänger med. Jag är taggad till tusen inför kvällens ryggpass!!

Ny vecka - Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: ida

Oooh, jämntränad det låter fint det! :)

2012-02-06 @ 18:44:44
URL: http://reiher.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0