Mellanmål

Min avokado som jag skulle ha till mellis mådde inge bra :( Hur ska man egentligen göra för att få avocadosar att hålla om man köper dem hårda i butik? Mina lyckas aldrig bli mjuka och ändå ruttnar dom?! Förstår ingenting =S Istället blev det lite bregott och skinka på mina knäckisar och till det 1 dl  naturell lättyoghurt. Jag måste ju ladda med mat för om en timme får jag åka till gymmet!

Det var riktigt skönt att ha vilodag igår och dessutom har träningsvärken börjat lägga sig. Löööövley! Jag är taggad till tusen! :) :) :)

Måste försöka få med mig både sambo och kamera till gymmet så jag kan ta lite flera bilder där.

På återseende mina kära vänner!

Kommentarer
Postat av: En kommentar!!!

Nu blev du glad va? Det här är ju den första kommentaren du fått på månader (bortsett från idioterna i ditt team). Kom ner på jorden för fan, ingen läser du blogg..

2012-02-28 @ 19:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0