Något lugnare

Det är mycket att göra på jobbet idag med, men inte lika kaosartat som igår. Just nu fyller jag på magen med lite mat. Egentligen är det vilodag idag, men jag får kasta om två dagar denna vecka för att få till det. Så idag blir det axlar och bröst och så tar jag vilodagen imorgon istället.

Träningsvärken från passet igår kommer mer och mer. Det känns rejält i magen, mellan skulderbladen i ryggen och tom i biceps (tack vare chinsen och latsdrag) =) Vaderna börjar ge med sig...

Min mage har kännts lite orolig och konstig i några dagar, vilket jag såklart hoppas snart går över. Man är inte riktigt människa då den krånglar :/ Alldeles strax går jag ut på min lilla runda i friska luften, det ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0