Nu satt det!

Nu kan man verkligen inte kalla mig trött längre!! Taggad för träning brände jag av ett hejdundrande pass för axlar och bröst. Nu fick mina små axlar känna på hur det känns när dem är så utpumpade att jag knappt kan lyfta armarna - Härligt!!

Upplägget på dagens pass såg ut såhär:

Sittande axellyft - 3*10 (gjorde sista setet som dropset och värmde upp ordentligt)
Drag till haka med V-handtag - 2*8
Drag till haka med stång (fick bättre kontakt såhär) - 2*8
Sittande enarmshantelpress - 3*8
Stående axelpress med stång bakom huvudet - 3*8
Superman - 3*15

Lutande bänkpress 3*10
Hantelflyes + pushups (superset) 3*10+10
Cabelcrossen var tyvär upptagen heeela tiden så jag fick hoppa flyes i den :( Men jag var ändå så hungrig och ville bara heeeem!!

Med andra ord - många av övningarna jag inte fick till alls förra veckan gick hur bra som helst denna. Det är kul att se hur sånt kan ge med sig - rätt teknik och fokus på muskelgruppen som jobbar.



Sååååå trött ser jag väl ändå inte ut?? :)

Efter träning blev det middag - Lövbiff med wookad broccoli, röd paprika och sockerärtor serverat med ris.. Känns som att jag precis ätit middag, men nu är det tydligen dags för kvällsmål i form av kesella och valnötter <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0