Ny coach!

Träningspasset idag var grymt. Benen mosades och armarna fick pumpas med en övning vardera för biceps/triceps. Ställde mig på vågen idag och min kvällsvikt var samma som förra lördagens morgonvikt. Det blir till att äta mer mat! Dock är jag i otroligt bra form just nu (och nu jämför jag mig endast och bara med mig själv), jag känner mig nöjd. Vaknar på morgonen och tycker mig nästan kunna se lite magrutor. Mina små, men fantastiska muskler känns "hårda" i stort sett hela tiden. Återigen, nu utgår jag endast från mig! Jag har både vägt mindre, och haft något mera muskler på kroppen, men aldrig de två i kombination. Det är en härlig känsla, den sporrar.




Nu längtar jag efter mina snygga träningskläder från Dcore. Jag kunde inte låta bli och beställde även denna snygga Hood. Blir perfekt att mysa i på kvällarna och att ha till och från gymmet!



Jag vill även passa på att välkomna Teamets nya hjälpcoach Johannes Eshak! Det ska bli roligt och spännande att få träffa dig och få ta del av dina kunskaper!



Nu väntar sängen och imorgon är det äntligen fredag, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0