Pack-paniiiiik

Åh vad jag hatar att packa. Jag har noll energi och går bara runt o virrar. Gör allt jag kan för att slippa - rensar lite här, plockar lite där. Gaaaaah! Jag blir galen snart!

Vad behöver man ha med sig på en träningshelg? jo, Alldeles för mycket saker!

Träningskläder * 3 (både inne och ute)
Träningsskor * 2 (både inne och ute, men funderar starkt på att lämna inomhusskorna hemma)
Handduk, tvål, shampoo och allt sånt som är tungt och tar förskräckligt mkt plats.
Kläder att ha på mig under kvällens middag, typ jeans. 
Myskläder att åka i.

Hm, det är nog det som är det mest nödvändiga...

Min rygg och mina armar har gett upp efter dagens träning och jag får verkligen anstränga mig för att ens kunna knappa på tagentbordet... En ganska obehaglig känsla faktiskt. Och det gör dessutom packningen extra jobbig.

Men det är bara att ta tag i det!




Bilder från innan dagens träningspass

Kommentarer
Postat av: Karin Fagerland

Galet snygga axel- och armmuskler! Har du några bra tips? :)

2012-02-25 @ 11:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0