Pulspass

Dagen började med grötfrukost... Inte helt ovanligt :) Sedan laddade vi upp för att åka till gymmet. Det var återigen dags för det j*vla, jobbiga, hemska pulspasset. Och det var jobbigt. Jag stönade och stånkade. Svetten rann, mjölksyra i benen. Men jag klarade av det och till och med ökade vikter på en del övningar. Tjohej! Efter det sprudlade endorfinerna som bara den, solen sken och jag kände mig sååååå lycklig.

Passet jag gjorde idag innehåller övningarna nedan, komponerat av Madde. Bara att testa om du känner för att höja pulsen!

Uppvärmning crosstrainer

Hantelgång med rotation
Burpees
Utfallshopp
Frivändning med stöt
Dips
Arnoldpress
Mountainclimbers
Diagonala crunches med box


Nu äntligen är vi hemma igen och kan slappa lite i soffan innan det är dags att sussa. Det blev en mysig eftermiddag hos moster och kusiner på Ekerö, men imorgon är det tillbaka till jobbet och vardagen igen.

Hoppas eran helg har varit suuuuper och att ni hunnit njuta av det fina vintervädret och solen!



Kommentarer
Postat av: emma s

Bra jobbat! Alltid jobbigt att köra puls pass, men det blir ändå lättare och lättare ju mer man gör det. Go, go, go...! :D

2012-02-12 @ 21:37:10
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack Emma! Jo, det är förjäkla jobbigt men som du säger - det blir lättare =)

2012-02-13 @ 09:19:32
URL: http://http:/bodinfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0