PWO

Wow, vilket pass jag fick till igår! Jag beställde hem en ny PWO med den senaste beställningen från sportkost.. Och vilken produkt! I vanliga fall brukar jag dippa i energinivå efter en sådär 45 minuter. Då är jag hungrig - då vill jag hem! Oftast får jag pressa mig lite halvdant med dem sista övningarna. Lite mage på slutet sådär..

Men igår - vilken energinivå. Jag hade kunnat springa en mil efter mitt ryggpass i gymmet. Magen mosade jag på med set efter set i slutet och dessutom blev jag sugen på att pumpa lite biceps innan jag bestämde mig för att åka hem.

Detta var den nya produkten:



Den är dock inte helt kalorifri - men som den duracellkanin jag var igår förbrände jag dem med råååge!

Nu ska jag gå ut i den strålande solen och ta mig en härlig promenix innan det är dags för lunch, magen kurrar redan! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0