Allt går i ett

Dagarna går i ett. Jag hinner bara jobba, träna, äta middag och sova. Men jag känner mig nöjd med det, skönt med rutiner! Problemet är att när det dyker upp andra saker som man borde och skall göra. Fira nära och käras födelsedagar på kvällen på träningsdagar. Eller handla. Då blir det helt plötsligt stressigt.

Idag väntar gym DIREKT efter jobbet. I och för sig åker jag ju alltid till gymmet direkt efter jobbet, men idag måste vi ligga i för att hinna träna, åka hem och duscha/äta och sen styra bilen mot Andreas morfar som fyller år. Allt detta på ungefär 1,5 timme. Det blir någon axel och bröstövning mindre än vanligt - bättre kvalitét än kvantitet!

Igår hade vi en suuuper mysig kväll. Jag lagade middag med kycklingfilé och sparris <3 och till dessert blev det en ruta mörk choklad och färska jordgubbar. Sååååå goda! Vi lyxade till det också och drack bubbelvatten i vinglas med några frysta hallon i. Det kändes iaf lyxigt! Jag fick en sodastream av Andreas i julklapp och snacka om att det är en hitt - jag som dricker så mycket bubbelvatten slipper nu konka på flaskor till och från affären. =) =) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0