Efter träning kommer mys!

Lördagarna blir bara bättre och bättre! Mysig och lugn frukost följs upp utav träningspass, efter-träningsshake med vassle och carbonox, tio minuter i solariet, dusch och sedan är Frida en ny människa!

Köpte med mig lite sushi hem till mamma och pappa nyss för att äta här. Jag blir bättre och bättre på det där med lunch på helgerna. Förr hoppade vi alltid över det, men nu ser jag till att få i mig lite mer näring och tänker MAT i första hand, gottigott i andra hand.

Morgonens vikt ligger lägre än förra veckans fastän jag inte tycker jag gör något annat än äter. Men i och med det nya kostupplägget ökar vi kalorimängden uppåt ytterligare, så nu kommer mina muskler få bra med näring! =)

Nu blir det lite soffmys och skidåkningstittande med pappsen och sen lite fika, kaffe och blåbärsbulle. Ikväll väntar min cola zero <3

 

Två bilder från dagens pass: baksida lår, vader och mage!


Kommentarer
Postat av: Annelise Müller

Låter som en fin och mysig dag:)

Ha en jättefin kväll med:)

2012-02-18 @ 18:18:55
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0