Veckan som går i ett!

Det är full rulle hela veckan som gäller, så det blir verkligen till att måndagsladda!

Började dagen med yoghurt, banan, valnötter, kokt ägg och kaffe. Det var ÅR sedan jag åt yoghurt senast.. Känns det som iaf :) Gott med variation till Gröten.

Från och med denna vecka lägger vi in ett förmiddagsmellis vilket gör att jag skjuter på lunchen till något senare. Jag kommer få jobba hårt med detta denna vecka, för min kropp (eller psyke?) är så inställd på mat vid elva - halv tolv, och inte efter tolv. Men det går förvånansvärt bra idag!

Tog min promenad alldeles nyss och jösses - vilket underbart väder! Hade kunnat gå MINST två rundor till :) Skönt att även få sträcka lite på mina ömma ben. Nu äter jag iaf lunch i form av matlåda från gårdagens middag. Efter jobbet väntar träning.

På lördag däremot smäller det! Då är det äntligen dags för den efterlängtade Teamträffen. Jag och några teamkompisar styr bilen ner till Göteborg tiiiiiidigt på lördag morgon där vi i två dagar ska träna tillsammans, äta god mat ihop, umgås och utbyta ett och annat ord om träning. Det ska bli sååå kul, jag längtar!

Hälsa gärna på hos deras bloggar här till höger och lär känna dem!

Team Pure Fitness

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0