Teamträff 1

Vilken helg!

Nu är jag äntligen hemkommen från en helt underbar helg tillsammans med mitt team Pure Fitness. Lördag morgon blev det till att gå upp tiiiiiidigt för att ta mig in till centralen där Thomas hämtade upp mig, Linda och Ida. Sen följde en fem timmar lång bilresa ner till Göteborg.

Hela Teamträffen startades upp vid Skatås motionscenter - en riktigt mysig och trevlig plats för utomhusträning, speciellt då solen skiner! Ett modifierat pass av FitnessFive fick bli startskottet, där vi under 60 sekunder/gren tävlade i pullups, jämfotahopp på stock, stock-axelpress, pushups och dips. Det blev en härlig genomkörare för kroppen =)

Efter att ha laddat upp med mat väntade poseringsträning och ett kettelbellspass på WorldClass. Där fick vi också Goodiebags från sportkost fullproppat med en massa olika produkter, samt Teamkläder och Dcore-kläder =)

Kvällen avslutades med en välförtjänt Grekisk middag innan jag bokstavligt talat däckade i hotellsängen.

Dag 2 började med en fantastiskt god frukostbuffé. Jag förstår inte riktigt men det är något visst med frukost, helt klart dagens bästa måltid. Och vad är då en hotellfrukost? Jo, himmelriket!

Mördarpasset from hell fick avsluta denna intensiva helg, ett medvetet val av coachen som annars trott att vi skulle ge upp och åka hem (inte vi heller? träningsnördar!). Det passet bestod av allt som jag inte vill nämna vid namn. Uppvärmningsjogg, utfallsgång, armhövningar, intervaller, burpees och situps var bara några av övningarna vi fick plåga oss igenom. När jag trodde (eller kanske hoppades?) att passet nått sitt slut var det istället dags för det värsta av allt - backintervaller i en braaaaaaaaaaaaaaaant backe! Sen var jag inte kaxig...

Jag kan bara samanfatta dessa två dagar på ett sätt: det har varit helt fantastiskt! Jag har skrattat tills tårarna tittat fram och jag har inspirerats till tusen. Det är en härlig känsla att känna tillhörighet. Jag känner en ENORM tillhörighet till mitt underbara team och dom människorna som utgör det. TACK för den här möjligheten att få vara en del av er <3



På resande fot fem på morgonen



Jag tar i under axelpressen



Älskar denna bild på Rebecka



Superstarka Linda



Underbart god Souvlaki



Hotellfrukost - I love <3



Död efter mördarpasset dag 2



Goodiebag =)



Grymt Team!

Kommentarer
Postat av: Ida

Snart ses vi igeeeen! :D

2012-02-26 @ 22:33:06
URL: http://reiher.shapemeup,se
Postat av: Emma Cassersten

Tack själv. Satan va kul det har varit hoppas tiden går fort till nästa Teamträff! Kram på dig

2012-02-27 @ 12:12:24
URL: http://emmacassersten.myshowroom.se
Postat av: Bodypalace ¸. • * ¨ * • ☆

härligt! =)

2012-02-27 @ 14:03:01
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

Hejhej :)

Hur är läget ? :)

hoppas du får en underbar måndag :D

2012-02-27 @ 14:27:27
URL: http://mezei.blogg.se/
Postat av: Hannah

2012-02-27 @ 14:29:41
Postat av: Sandra

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Förlåt om jag frågar men jag är "desperat" efter all hjälp jag kan få, min son är med i en tävling om att bli omslaget i en tidning "vi föräldrar"

Han har nu blivit en av 20 finalister utav 3000 deltagare och det är rätt tufft!



SÅ nu behöver han din röst och det skulle värma så enormt, det enda du behöver göra är att gå in på länken på min blogg och klicka rösta under bilden, tar ca 5 sekunder!



LÄNKAR DIN BLOGG EFTER DU RÖSTAT SÅ DU KAN FÅ FLERA BESÖKARE TILL DIN BLOGG!



(har du redan röstat en annan gång så kan du nu rösta om på nytt då tävlingen börjat om med nya röster)



Tusen tack för din hjälp och förlåt om det låter desperat!



http://sandracederbom.blogg.se/2012/february/nu-behover-vi-all-hjalp-vi-kan-fa.html

2012-02-27 @ 14:39:28
URL: http://sandracederbom.blogg.se/
Postat av: Frida svarar

Ida - Jajamensan, snart ses vi igen :)



Emma - Vi får hoppas att tiden springer ifrån oss till nästa teamträff, men tickar saaaakta med tankte på muskelbygge. Vet inte hur vi ska få båda dem önskemålen att införlivas!



Bodypalace - Det var verkligen riktigt härligt ute i solskenet!



Victoria - tack, min måndag har varit bara varit bra och jag mår som jag förtjänar efter en helg fylld av träning!



Sandra - jag ska gå in och se vad jag kan göra! =)

2012-02-27 @ 20:36:09
URL: http://bodinfrida.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hahaha ja det är fan lätt den sexigaste bilden

Jag har på mig Ever haha

Tack för helgen gumman har varit skitroligt! Vi ses

Snart igen!



Kram

2012-03-02 @ 11:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0