Byggargodis & posering

Träningsvärk plågar hela min kropp - men konstigt vore väl annars. Efter denna mördarhelg (i positiv bemärkelse) trivs jag bra med att ha vilodag från gymmet. Istället har jag hunnit packa upp väskor, hämta ut nytt byggargodis från posten, lagat middag och helt enkelt varvat ner efter en jobbdag.

Detta låg och väntade på mig i ett paket från sportkost ... Alltid lika kul med nya saker! Dessutom fick jag med en hel del prover på produkter som jag inte ens beställt. Man tackar :) Glöm inte att beställa nu när ni får 10% rabatt om ni uppger koden "kompispris". Dessutom har dem tag 3 betala för 2 på vassleproteinet som jag använder - supergott i chokladsmak. Jag passade på att beställa två choklad och en pineapple, så den senare ska smakas av i veckan!



Nya produkter resulterade i:



Ett överfullt skåp! =)


Innan jag avslutar detta inlägg måste jag bara få dela med mig av hur otroligt glad jag är över att få ha testat på posering nu under Teamträffen. Posering är INTE lätt så det gäller att börja i tid. Jag vet att andra har skrivit om att poseringsträning är både svårt och jobbigt, men jag hade i min vildaste fantasi inte kunnat föreställa mig detta. Det handlar om att spänna rätt muskler, hålla armarna i en viss vinkel, inte "täcka" rumpan med den bakre handen, att ha attityd men samtidigt se avspänd och glad ut. Jag är helt klart en erfarenhet rikare - och med det ska jag dela med mig av en bild från min absolut första "riktiga" poseringsträning. Någon gång är alltid den första!



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0