Prioriteringar

Godmorgon alla solstrålar!

Idag fick jag kämpa för att ens komma ur sängen. Men nu är jag uppe, äter gröt, ägg och dricker kaffe. Träningsvärken lever sitt eget liv i lilla kroppen och gör sig påmind överallt - när jag sitter, står och går. En välförtjänt vilodag väntar alltså idag och efter jobbet har jag en ansiktsbehandling inbokad - Mys! Det är en så härlig känsla att bli ompysslad av någon annan och bara glömma tid och rum.



Magen är knäpp, bullrar och har sig. Jag hoppas den ger med sig under dagen. Sen önskar jag att dygnet hade fler timmar, om så för en enda dag. Jag behöver ta hand om en massa saker där hemma, tvätta och städa, plocka med saker och kläder, umgås mer med min Andreas, träffa mina vänner. Men dygnet har bara 24 timmar och just nu måste jag prioritera andra saker. Och jag är glad att jag har folk i min omgivning som förstår det. Framförallt är jag glad och lycklig över att min sambo finns där för mig och stöttar mig till 110%. Du är Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0