Vilodag? Hell no!

Fredag igen. Det är något alldeles speciellt med fredagar, alla känns så lyckliga och glada och man passar på att mysa lite extra på jobbet. Tempot blir lixom lugnare. Härligt!

I två dagar nu har jag gått upp tidigare än vad jag brukar göra på vardagarna - och jag har verkligen studsat upp. Jag är pigg och energifylld. Glad. Ja till och med sprudlande. Det spritter i kroppen och jag kan inte stå still en sekund, som om jag går på högavarv =)

Idag är det vilodag. VILODAG? Släng dig i väggen. Idag är jag ju taggad, jag vill åka till gymmet när jag mår så här. Passa på att få ut all energi, för vem vet hur jag mår imorgon? Då kanske jag inte alls vill träna, bli svettig, behöva planera så att jag tajmar maten med träningen. Det är ju så enkelt på vardagarna - jag äter mitt eftermiddagsmellis, åker till gymmet, tar en proteindrink och åker hem och lagar middag. Inga frågetecken. Dessutom är det oftast väldigt lite folk på gymmet på fredagar. Om två timmar kommer jag att vara på gymmet, punkt!

Dagen bjöd på den bästigaste lunchen ever. Sushi! Till & med solen vågade sig fram =) ♥


Kommentarer
Postat av: Annelise Müller

Härligt att känna energien flöda i kroppen och få känna sig stark:)!

Ha en fin lördagskväll:):)

2012-02-11 @ 17:36:48
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0