Vilodag

När det är kallt ute går jag in i min egna lilla bubbla. Jag hatar kyla! Man skulle kunna tro att jag blir en helt annan människa - inåtvänd, lat, frusen, grå. Helt emot den person som jag ju egentligen är - en levnadsglad, sprallig, pigg och energifull tjej. Nej, vintern är inte min årstid!

Under den här veckan har det varit galet mycket att göra på jobbet - full rulle helt enkelt! Resten av mitt fokus har gått åt till mina träningspass - träningspass som har varit riktigt riktigt bra! Igår stod framsida lår och armar på schemat och det passet gick kanon! Bra tryck och kontakt med musklerna. Kul kul :) :)

Fredag idag. Mys. Vila. Det ska bli sååå skönt!
Trevlig helg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0