Bland vikterna tränar man!

Jag ska göra det här inlägget kort, för egentligen skulle jag kunna spendera en hel timme på att skriva hur förbannat irriterad jag är på alla småpojkar som springer runt på gymmet i bara strumplästen och lyfter lite här/drar lite där & kacklar mer än dom tränar. Ni är I VÄGEN! Okej? Förstår ni vad jag menar? Flytta på er så att vi som verkligen vill och behöver träna kan få vårat träningspass avklarat!!!!

Jag har alltså spenderat två timmar efter jobbet på ett överfyllt gym där jag ärligt talat fick till ett ganska halvkasst pass. Dålig kontakt med axlar i tre av fem övningar... Hungrig åkte jag hem och lagade mat och sedan tog jag en lååång och härlig dusch.

Nu blir det lite uppdatering av teamkollegornas bloggar, lite kesellaätande, kanske läser något kapitel i Mia Skäringers bok som jag precis har lånat av en kollega, innan det är dags att gå och sussa.

Imorgon är en ny dag, imorgon tar vi nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0