En helt vanlig dag....

... som startades med havregrynsgröt och kokt ägg!
Har även hunnit med att jobba, äta lunch och gå en halvtimmes promenad (som jag och närmaste kollegorna gör varje dag). Nu väntar ännu mera jobb - idag är det alldeles lagom mycket att göra här. Mitt jobb består till största del utav receptions- och- växelarbete, samt hotell och konferensbokningar samt lite annat smått och gott.

Det är nu ca ett halvår sedan jag lämnade jobbet på gymmet i Sollentuna, men det är fortfarande där jag tränar så jag träffar mina gamla kollegor i stort sett dagligen. Tidigare jobbade jag även som gyminstruktör, receptionist, simlärare och Funky Kidz instruktör på ett annat gym i Vallentuna där jag är uppväxt. Det skönaste med ett vanligt kontorsjobb är helt klart arbetstiderna - både min kropp och knopp mår bra av att ha rutiner, något som jag märkt mer och mer under sommaren och höstens gång.. Jag både sover bättre, mår bättre och orkar betydligt mer. Men som sagt, vem mår inte bra av rutiner? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0