Helg

Det är skönt med helg, jag får sova något längre och kan ägna mig till 100% åt det jag behöver fokusera på, varesig det gäller träning eller något annat. Denna lördag ska jag spara mig för att ladda gärnet inför gymmet imorgon.

Vad annars står på tapeten? Inte mycket. Andreas och jag kom hem från Kap Verde natten mellan mån-tis efter en skön och välförtjänt veckas semester. Fortfarande har jag en del kläder att ta hand om och lite övrigt pysslande i lägenheten.








Igår fick jag som sagt även mitt nya upplägg vad gäller kost och träning av coach Madde [http://fitnesscoachen.com/]. Det vankas tung styrketräning för Frida med hopp om att lägga på sig några kilo muskler. Gällande kosten är den i stort sett identiskt med den mat jag i dagsläget äter.

Jag känner mig riktigt taggad och redo inför denna vår, som kommer att innehålla både teamträff, fotografering, tunga gympass och peppning från och med Team Pure Fitness [www.purefitness.se].
Jag har nu här till höger lagt till länkarna till teamets medlemar och deras bloggar, så kika gärna in hos dem =)

Nu återstår bara att bestämma mig för vilka av alla produkter från sportkost.se som jag ska beställa för att ge mina muskler den optimala återhämtningen och uppbyggnad. JA, jag är våg - JA, jag har svårt att ta beslut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0