Lycka

Just nu är jag sådär härligt lycklig så att det hoppar och bubblar i hela kroppen och jag är glad och tacksam för allt! Jag är lycklig för min Andreas! Jag är lycklig för att mitt träningspass gick sådär super duper mega bra idag! Jag är lycklig över min familj och vänner! Jag är lycklig över mitt fantastiska jobb med underbara kollegor! Jag är lycklig över att vara en del av PureFitness och alla härliga människor som finns där!

Listan kan göras betydligt mycket längre...

Efter jobbet idag åkte jag direkt till gymmet och totalmosade framsida lår och pumpade armar. Det är en obeskrivlig känsla att genomföra ett träningspass där det känns som man svävar på moln och är i en helt annan värld (dock väldigt svettigt!). Jag vet att alla träningstokiga människor vet exakt vad jag pratar om och det är dessa pass som ger oss styrkan och energin till att hela tiden fortsätta. Våran alldeles egna underbara drog.

Med mat i magen har jag tillochmed betalat räkningarna med ett leende på läpparna, det är nog första gången! =)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0