Myslördag

För två timmar sedan:



Just nu:





ÄNTLIGEN har mina produkter kommit, även om jag inte väntat i särskillt många dagar :) :) :)
Burken med Carbonox är GIGANTISK. Åh vad det ska bli spännande att testa dessa imorgon i samband med mitt träningspass.

Idag är det myslördag för hela slanten! Jag har planerat en "halvdag" för Andreas och mig så strax ska vi bege oss in mot Stockholm för lite Massage, Middag och ev Bio (om vi orkar det). Fast han vet inget ännu, så snälla avslöja inget! (Och jag får hoppas han inte läser detta).

Ätardag med en liten liten höjning, vilket innebär att jag äter det jag känner för idag. Det kommer bli en wookmiddag på ett av mina favorit ställen samt lite smågodis, för det har jag varit sugen på hela veckan.

Hoppas ni alla får en lika bra dag som jag tänker se till att ha, Kraaam!


Kommentarer
Postat av: Annelise

:):) Precis som på julaften:):)

Ha en underbar lördag med mys och sköna människor!:):)

2012-01-28 @ 12:21:44
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0