Ryggträning

Träningspasset idag gick kanon, jag hade riktigt bra muskelkontakt och gillade övningarna och upplägget. Det enda som kan vara lite svårt med ett helt nytt pass är att justera vikterna så att man hittar rätt, men jag lyckades tillslut vilket borde innebära att nästa pass blir ytterligare snäppet bättre!

Nu planeras det med inköpslistor och matlådor inför veckan som kommer och strax ska jag äta middag. Inatt kommer jag sova gott med vetskapen om att ryggen (och kanske även magen?) kommer att värka när jag kliver upp imorgon bitti =)



Kommentarer
Postat av: fitnesscoachen

Kör hårt nu i veckan!

2012-01-22 @ 20:55:25
URL: http://fitnesscoachen.com
Postat av: Anonym

Matlådor är grejen:):)

God natt och sov gott:)

2012-01-22 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0