Snart sängen

Alldeles alldeles strax ska jag ta och krypa ner i sängen, men först ska jag bara lämna ett litet avtryck här. Mitt Lördagsnöje har bestått utav bowling på Oleary´s i Kista med sambo och våra goda vänner. Först åt vi middag, jag min hederliga bakade potatis med kycklingfilé och sen fick jag spö i Bowling. Men jag bjuder på det, huvudsaken är ju att man har kul !! (??)

Har suttit i soffan och skummat igenom morgondagens gympass. Det blir första passet på nya programmet och jag är taggad till tusen! Rygg och mage står på tapeten, jag som älskar att träna rygg! (vad jag tycker om magträning behöver vi inte prata om... men den ska nog få sitt den med!)

Som sagt nästa anhalt för mig blir sängen, hoppas ni alla haft en härlig lördag! God Natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0