Träningsvärk trots missnöje

Jag var inte helnöjd med mitt träningspass igår, som ni kanske anade. Trots det vaknade jag med grym träningsvärk i bröstmusklerna och lite lagomt strama axelmuskler.. Jag tränade även bröst igår, men var så upprörd över axlarna att jag missade skriva om det :) Igår tänkte jag nog dock lite höga tankar om mig själv och lastade på en massa vikter på lutande bänkpress, tack och lov var Andreas med mig och hjälpte till med mina sista reps. Tydligen resulterade det alltså i träningsvärk!

Imorse ville jag inte gå upp ur sängen, jag var sååååå trött och tänkte tanken "jag ska bara" säkert 1000 gånger. Som tur är åker jag i vanliga fall till jobbet minst 30 minuter (gärna upp till en timme) innan jag börjar, så jag slipper stressa, kan varva ner och äta min frukost innan klockan slår åtta. Idag fick jag äta den på 15 minuter :)

Dagens lunch består av fullkornspasta, skinka och grönsaker, se bild nedan! Efter jobbet väntar ett tufft benpass med fokus på framsida lår, samt armar.

 

Som jag skrev igår - idag tar vi nya tag! =)

 

 

 

Så här söt är man när man lånar Lindas mössa och är ute och går på lunchen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0