Kosttillskott och Kläder <3

var halva jobbdagen samt promenaden avklarad. Idag var det kallt ute, men väldigt väldigt skönt med solen lysandes i ansiktet. Just nu äter jag lunch, matlåda från igår, och magen kurrar för fullt. Jag måste ju ladda för kvällens träning - axlar och bröst. 

Alldeles nyss skickade jag in en beställning till Coach Madde med både kosttillskott från sportkost och kläder från Dcore .... Väntar nu med spänning =)

Följande beställdes:

Carbonox, NoPreload och protein i smakerna vanilj och choklad, samtliga produkter från Olimp som säljs på Sportkost.. Klicka på produkterna här ovan så kommer ni direkt till sidan. Jag kommer med utvärdering när jag hunnit pröva dem ett tag =)


  



Och så har jag beställt dessa suuuper snygga kläder från Dcore som jag hoppas och tror kommer att förgylla mina träningspass...

 

 


Frida är i himmelriket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0