Första veckan

Gårdagen blev såå lyckad... vi bara myste och hade kvalitetstid!

Imorse var det tillbaka till havregrynsgröten och kokt ägg, men det har börjat bli en bra vana nu.. Efter frukosten bar det av till gymmet där "pulspass" stod på schemat. En promenad ner dit på ca 10-15 min och sedan ett tokjobbigt j*vla idiotpass. Jag trodde nog ärligt talat att jag skulle dö några gånger under dagens träning. Men jag bet ihop och tog mig igenom det - hej och hå!

Så nu är alltså hela första veckan avklarad med måltider och träningspass och nu vet jag var ribban ligger och vad som väntas av mig. Det är nu jag har möjlighet att pressa och hela tiden förbättra mig, vilket känns förjäkla bra!

Proteinet och carbonoxen var långt över förväntan, och tro mig - då pratar ni med en kräsen tjej som har säkert tretton olika proteinsorter hemma som bara står och samlar damm... Antingen är det fel på smaken eller också konsistensen. Men med dessa produkter stämde allt!! :) :) Jag har dock bara smakat chokladsmaken än så länge och har vanilj kvar att prova. Carbonoxen köpte jag i smaken ananas och den var väldigt god och väldigt lättdrucken! Många +++ i kanten so far.

NoPreload måste jag testa fler gånger innan jag känner att jag kan ge något utlåtande.. Men jag fick en chock när jag såg hur stora kapslarna var... Hjälp! Ska JAG Svälja Dessa?

Alldeles strax väntar sängen och det är med skön träningsvärk i kroppen och med ett leende på läpparna som jag sammanfattar denna vecka! Stort tack Madde för ett bra jobb med ett härligt upplägg!


Kommentarer
Postat av: fitnesscoachen

Tack själv för att du tagit dig an det med hull och hår. Bra kört!!

2012-01-30 @ 08:12:57
URL: http://fitnesscoachen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0