Bra tryck på ryggpasset

Igår växte hornen ut på Frida... Någon var rejält taggad för träning - om det hade med NoPreload att göra eller bara ett stort träningssug kan jag dock inte svara på. Ett gym fullt med folk, men jag tog min plats. (Det självförtroendet kan ha med att göra att jag jobbat som gyminstruktör på just det gymmet!) Använder du den här? Hur många set har du kvar? Kan jag köra mellan? Finns det fler av den här? Härligt tempo och rejält tryck i ryggmusklerna som fick så dom teg! Till och med Andreas tittade lite snett på mig och undrade nog - vad går hon på? Jag låg ju och nosade på hans vikter under vissa övningar. Men så är det att leva med en stark tjej :) Avslutade med tre övningar för mage.

Denna morgon har gått såååå låååångsamt, något som är ovanligt på detta jobb. När är det lunch egentligen?

Vilodag från träning idag så jag får passa på att åka och handla mat inför veckan. Skulle vilja laga middag också till min Andreas som är kock och lagar mat hela dagarna. Men vad kan man göra för kul med pasta/skinka/lök/paprika och sockerärtor? Får piffa till hans pasta med lite matlagningsgrädde kanske.. :)

Idag blir det det bästa mellanmålet på hela veckan - två knäckebröd med ägg på det ena (dock utan Kaviar!!!!!) och 1/2 avokado på den andra... Mums!

 
Lånade bilder: google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0