Vart tog dagen vägen?

Idag har tiden verkligen sprungit ifrån mig i rasande fart! Ont i kroppen har jag också - rumpa, lår, armar, bröstmuskler, mage och ja i stort sett varenda muskel i min lilla kropp värker och ömmar.. Men det är en skön känsla med träningsvärk!

För första gången på väldigt länge känner jag också riktig hunger. När jag vaknar på morgonen är jag hungrig och längtar till min gröt. Under hela hösten har jag i stort sett ätit för ätandets skull - för att få i mig näring. Jag ser detta som ett kvitto på att min kropp går på högvarv just nu. Träning kräver energi, energi kräver mat! =)

Nu ska jag strax avrunda jobbdagen och åka hem mot tvättstugan, betydligt tråkigare än ett träningspass!

Önskar er alla en härlig kväll, Kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0