Fotboll

Just nu sitter jag laddad framför TVn med kaffet och snart kvällsmålet i högsta hugg. Fotbolls EM here I come...
Dagen har inneburit vila från gymmets hantlar men jag försökte mig på en promenad på lunchen. Magsmärtor hindrade mig från att kunna gå den vanliga rundan, men det var skönt med lite luft.

Träningspassen från helgen var väldigt bra, men tyvärr har jag börjat få känningar i ena axeln som hindrar mig i vissa övningar. Försöker backa istället för att dra på mig en skada, vill ju inte riskera att behöva vila en längre period... :( :( :(

Helgen bjöd även på en inflyttningsfest hos några vänner i Uppsala. Gott med grillat kött och riktigt kul att få spela kubb natten lång och bara mysa och prata skit!

På fredag har det blivit dags för sommarfest på jobbet, något som jag sett fram emot länge! Jag hoppas och tror att denna vecka fram till fredag kommer att gå fort och bjuda på några riktigt bra träningspass.

Vad ska ni ägna veckan åt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0